ورزشی راحت برای شادابی پوست
نوشته شده توسط : sibesalamati

ورزشی راحت برای شادابی پوست گرداوری شد

ورزشی راحت برای شادابی پوست

 

یکی از بزرگترین معضلات برای زیبایی حفظ شادابی پوست صورت نیز می باشد. این شادابی علاوه بر تغذیه از طریق ورزش کردن نیز به دست خواهد آمد. ورزش های بسیاری وجود دارد که شما از طریق آن می توانید به شاداب شدن و حفظ کارایی عضلات صورت خود کمک نماید ، اما در بین این ورزش ها برخی از آنها از تأثیر بیشتری برخوردار می باشد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از این ورزش ها بیشتر آشنا نماییم.

ورزش کردن و ایجاد حرکت در یک ناحیه موجب خواهد شد تا جریان خون در آن ناحیه بیشتر از قبل برقرار شود. برقرار شدن جریان خون به خودی خود موجب خواهد شد تا تغذیه به بافت ها با سرعت بیشتری انجام شود و بافت ها با همان کارایی اولیه خود پابرجا باقی بمانند. اینکه عضلات در صورت این شادابی را حفظ نمایند بسیار با ارزش تر از هر عضله ی دیگری در بدن خواهد بود ، بنابراین با چند حرکت ساده و به دور از هرگونه ماده ی شیمیایی در سریع ترین زمان ممکن به شادابی پوست صورت خود خواهید پرداخت.

زمانی که شما قصد دارید تا برای اولین بار به حرکتی بپردازید بهتر است که این حرکت را به صورت آرام و به دور از هرگونه فشاری انجام دهید. در مراحل بعدی و در روزهای بعدی می توانید از حرکات قوی تر برای سرعت بخشیدن به تأثیر ورزش نیز استفاده نمایید. در ابتدا برای شادابی پوست صورت خود به ماساژهای نرم و آرام بپردازید. این حرکات ماساژی را به سمت بالا انجام دهید. بهتر است که این کار از چانه تا به سوی پیشانی نیز انجام شود.

در مرحله ی بعدی از حرکات نیشگون مانند بهره ببرید. این حرکات را می توانید از پایین یعنی از چانه به سوی بالا یعنی پیشانی انجام دهید. این کار موجب خواهد شد تا چربی در تمامی نواحی پوست شما به یک شکل پخش شود و از تجمع تنها در یک ناحیه جلوگیری به عمل آید. در مراحل بعدی می توانید ورزش ها را به صورت موضعی انجام دهید. به عنوان مثال دهان خود را باز نگه دارید و کمی ببندید. علاوه بر آن لپ های خود را باد کنید و باد را از این سو به آن سو هدایت کنید. این ورزش ها موجب خواهد شد تا تمامی عضلات شما از یک فعالیت برخوردار باشند .





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: